.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه بنزین به صورت 2 نرخی در سال 88

عضو کمیسیون انرژی مجلسشورای اسلامی در رابطه با قیمت بنزین در سال 88 گفت: برابر مصوب مجلس در تدوین قانون بودجه 88 ، ‌عرضه بنزین به صورت دو نرخی خواهد بود. به عبارت دیگر قیمت بنزین با دو نرخ آزاد (شناور) و سهمیه ای می باشد.

به گزارش شمال نیوز ، سیدعلی ادیانی راد بیان داشت: لایحه هدفمند کردن یارانه ها که هم اکنون فوریت آن تصویب شده و تا چند ماه آینده وارد صحن علنی مجلس خواهد شد ، به طور کامل قیمت حاملهای انرژی انرژی فعلی کشور راتحت الشعاع قرار خواهد داد .

وی افزود : قطعاً نگاه مجلس در تصویب لایحه هدفمند کردن یارانه ها بر مبنای اصل 44 قانون اساسی ، برنامه پنجم توسعه و همچنین مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارائه سیاستهای کلی خواهد بود .

ادیانی در رابطه با سهمیه بندی بنزین در سال جاری اظهار داشت : سهمیه بنزین محفوظ بوده اما مقدار آن معین نمی باشد و بستگی به تصمیم دولت دارد. به عبارت دیگر تعیین کننده مقدار لیتر سهمیه ای در هر ماه به میزان تولید بنزین در داخل کشور باز می گردد .

وی در مورد قیمت بنزین آزاد وارداتی از بازار های خارجی به صاحبان خودرو ها اذعان داشت : این قیمت بر اساس میزان متعارف جهانی است . در حقیقت مردم بنزین وارداتی را با قیمت تمام شده خریداری خواهند نمود . میزان واردات بنزین نیز بستگی به میزان مصرف در داخل کشور داشته و متغیر می باشد .
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش مصرف گازوئیل از طریق استفاده از کارت هوشمند سوخت گفت : با اجرای سیستم کارت هوشمند گازوئیل که اخیراً انجام شده دیگر نیازی به واردات گازوئیل نخواهد بود .و در صورت نیاز ،‌به قیمت تمام شده به مصرف کننده تحویل داده خواهد شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.